Katalog produktów
Nasz adres:
JOKA
ul. Korfantego 69
01-496 Warszawa
Uwaga:
Pod tym adresem nie prowadzimy sklepu stacjonarnego -
prowadzimy jedynie sprzeda¿ wysy³kow±.
Dzia³ sprzeda¿y:
Tel.: +48 22 753 72 12,
E-mail: zamowienia@jokabiuro.pl
E-mail: sklep@jokabiuro.pl
JOKA
ul. Korfantego 69
01-496 Warszawa
Pod tym adresem nie prowadzimy sklepu stacjonarnego -
prowadzimy jedynie sprzeda¿ wysy³kow±.
Dzia³ sprzeda¿y:
Tel.: +48 22 753 72 12,
E-mail: zamowienia@jokabiuro.pl
E-mail: sklep@jokabiuro.pl
Regulamin
I.Informacje ogólne
Internetowy Sklep www.jokabiuro.pl, zwany dalej "Sklepem": W³a¶cicielem Sklepu jest:JOKA
Ul. Prosta 4
07-202 Wyszków
Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem okre¶la zasady sprzeda¿y w Sklepie.
II.Oferta
Przedmiotem sprzeda¿y s± produkty przedstawione w Sklepie w momencie sk³adania zamówienia. Wszystkie produkty s± fabrycznie nowe, posiadaj± gwarancjê producenta. Dok³adamy starañ, aby informacje zawarte na stronach Sklepu by³y aktualne i zgodne ze stanem faktycznym, jednak nie s± one gwarantowane w jakikolwiek sposób. Zamieszczone wizerunki maj± za zadanie przybli¿yæ wygl±d oferowanych produktów i mog± ró¿niæ siê w szczegó³ach od orygina³ów. Przeznaczenie produktów jest okre¶lone wy³±cznie w instrukcjach obs³ugi i zastosowania. Zamieszczone na stronach Sklepu ceny s± jedynie zaproszeniem do sk³adania ofert w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi± oferty w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego. Ceny mog± równie¿ w ka¿dej chwili ulec zmianie (np. wskutek zmian kursów walut lub zmian cen producenta). Je¶li zmiana taka dotyczy towarów zamówionych przez Klienta sklepu, jest on o takiej zmianie informowany i mo¿e anulowaæ zamówienie. Katalog produktów zamieszczony na stronach internetowych prosimy traktowaæ jako zaproszenie do negocjacji. Ceny znajduj±cych siê w Sklepie artyku³ów s± podane w z³otych polskich s± cenami netto. Podane ceny obowi±zuj± do wyczerpania zapasów w magazynach producentów i mog± ulec zmianie. Dla uzyskania wi±¿±cej oferty cenowej prosimy o kontakt z BOK (Biuro Obs³ugi Klienta). Dla sta³ych klientów proponujemy atrakcyjne rabaty.III. Zamówienia i realizacja
Zamówienia z³o¿one w godz. 8-16 s± realizowane w nastêpnym dniu roboczym. Dostawa na terenie Warszawy i okolic realizowana jest w ci±gu 24 godzin. Dostawa na terenie ca³ego kraju odbywa siê za po¶rednictwem renomowanej firmy kurierskiej w ci±gu 48 godzin. Warunkiem koniecznym do rejestracji w Sklepie jest podanie prawdziwych informacji. W przypadku podania danych nieprawdziwych, konto po weryfikacji zostanie usuniête. Aby dokonaæ zakupów w naszym sklepie internetowym niezbêdny jest "login", który uzyskaj± Pañstwo podczas rejestracji w sklepie on-line. W przypadku problemów nasi pracownicy udziel± Pañstwu wszystkich niezbêdnych informacji i pomog± zarejestrowaæ siê w naszym systemie. Warunkiem do realizacji zamówienia jest podanie NIP-u, numeru telefonu oraz danych osoby zamawiaj±cej. Z³o¿enie zamówienia powoduje wys³anie przez system automatycznej odpowiedzi skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta. Przes³ane zamówienie trafia do realizacji. W razie potrzeby konsultant kontaktuje siê z Klientem telefonicznie dzwoni±c pod numer wskazany w zamówieniu. Istnieje mo¿liwo¶æ czê¶ciowej realizacji zamówienia, je¶li zgodê na taki sposób realizacji wyrazi³ Klient w czasie kontaktu telefonicznego. Gdy zamówione produkty s± ju¿ skompletowane konsultant wystawia fakturê VAT oraz wysy³a do Klienta e-mila informuj±cego, ¿e towar jest przygotowany do wysy³ki. Na terenie Warszawy minimalna warto¶æ zamówienia to 200z³. Przyjêcie zamówienie nie oznacza, ¿e zostanie ono w pe³ni zrealizowane. Brak towaru w magazynie i zwi±zane z tym wyd³u¿enie czasu oczekiwania zostanie zg³oszone Klientowi. Dok³adamy wszelkich starañ, aby ceny kszta³towa³y siê na jak najni¿szym poziomie. Ceny mog± ulegaæ zmianom, przy czym je¿eli nast±pi to w trakcie realizacji zamówienia, Klient zostanie o tym powiadomiony i bêdzie mu przys³ugiwaæ prawo anulowania zamówienia.IV. Wysy³ka i koszty
Dostawy wiêkszo¶ci typowych przesy³ek o warto¶ci katalogowej netto powy¿ej 500 z³ i wadze do 20 kg (waga wszystkich zamówionych artyku³ów) realizowane s± na terenie ca³ego kraju BEZP£ATNIE. Koszt i warunki przes³ania zamówienia o ni¿szej warto¶ci lub wy¿szej wadze ustalany jest telefonicznie. Odstêpstwa od pkt 1 mo¿liwe s± po otrzymaniu zgody od pracownika Biuro Obs³ugi Klienta. Koszty przygotowania przesy³ki oraz dostarczenia do przewo¼nika pokrywa Sklep. Sklep nie ponosi odpowiedzialno¶ci za opó¼nienia powsta³e w wyniku zaniedbañ firmy kurierskiej. Z chwil± odebrania przesy³ki Klient otrzymuje fakturê, gwarancjê (je¿eli taka istnieje) oraz instrukcjê obs³ugi.V. Formy p³atno¶ci
Dla Pañstwa wygody akceptujemy poni¿sze formy p³atno¶ci: - gotówk± przy odbiorze (p³atne kurierowi lub dostawcy , - przedp³aty na rachunek bankowy, nr ............................................................................................................................................................................ - przelewem bankowym (przy pierwszej p³atno¶ci przelewem wymagane s± nastêpuj±ce dokumenty: odpis z rejestru handlowego lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, Regon, NIP)VI. Reklamacje i zwroty
Wszystkie oferowane przez nas towary s± fabrycznie nowe i objête gwarancj± producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja. Sklep nie bierze odpowiedzialno¶ci za szkody wynik³e z niew³a¶ciwego u¿ytkowania towarów. Odpowiedzialno¶æ za szkody wynikaj±ce z nieprawid³owego funkcjonowania urz±dzeñ, obs³ugiwanych zgodnie z instrukcj±, okre¶laj± warunki gwarancji producenta, importera b±d¼ dystrybutora towaru. Je¿eli dostarczony towar bêdzie posiada³ wady, Klientowi przys³uguje prawo otrzymania tego towaru z usuniêt± wad± b±d¼ wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora b±d¼ importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub poprzez e-mail z COK, o odes³anie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu wraz z kserokopi± faktury oraz podstemplowan± przez nasz± Firmê kart± gwarancyjn±. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora b±d¼ importera zwrócimy koszty zakupu b±d¼ wymienimy towar na wolny od wad. Reklamacji z powodu ró¿nic wynikaj±cych z wygl±du towaru na stronie internetowej, spowodowanych np.: ró¿nymi ustawieniami monitora nie uwzglêdnia siê. Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich wydania, zgodnie z Ustaw± z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialno¶ci (...) ", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Zwrot towaru odbywa siê wy³±cznie na koszt zwracaj±cego. Warunkiem przyjêcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzglêdnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi nie podlegaj± koszty przygotowania, dostarczenia i wysy³ki. Zwrot towaru odbywa siê na koszt nabywcy. Wszystkie przesy³ki prosimy kierowaæ na adres korespondencyjny Sklepu. Nie przyjmujemy przesy³ek wys³anych do nas za pobraniem.VII. Ochrona danych
Zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883 z pó¼niejszymi zmianami) informujemy, ¿e podane przez Klienta dane osobowe bêd± objête ochron± przed dostêpem osób nieuprawnionych. Dane osobowe zbierane s± tylko na potrzeby Sklepu, do celów marketingowych i ewidencyjnych. Jednocze¶nie zapewniamy, ¿e maj± Pañstwo prawo wgl±du do swoich danych oraz ich poprawiania. W ka¿dym momencie mo¿ecie Pañstwo za¿±daæ zaprzestania przetwarzania podanych danych osobowych. ¯±danie takie powinno byæ przes³ane listem poleconym na adres firmy lub z³o¿one osobi¶cie na pi¶mie. Jednocze¶nie Sklep zapewnia, ze w ka¿dej chwili zostanie uwzglêdniona przekazana telefonicznie, poczt± elektroniczn±, osobi¶cie lub korespondencyjnie pro¶ba o skre¶lenie podanego adresu e-mail z listy Klientów.VIII. Pozosta³e informacje
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje siê przepisy Kodeksu Cywilnego. Sklep nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwe dzia³anie sieci, niedostarczenie przesy³ki przez firmê kuriersk± lub z przyczyn niezale¿nych Sklepu) Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za zamówienia dokonywane przez osoby trzecie wykorzystuj±ce adres e-mail oraz has³o Klienta. Podstaw± jakichkolwiek roszczeñ stron wynikaj±cych z przepisów prawa jest dowód sprzeda¿y (faktura VAT) wystawiony przez sprzedaj±cego i dostarczony Klientowi wraz z zamówionymi artyku³ami.